TWEE SOORTEN MENSEN






Er zijn twee soorten mensen in deze wereld: mensen die de drang voelen elk gestreept kledingitem dat ze tegenkomen mee naar huis te nemen, en mensen die die drang niet voelen. Helaas hoor ik bij de eerste categorie en dat bleek maar weer toen ik gistermiddag met Thirza door Rotterdam liep. Thirza hoort ook bij die eerste groep mensen en samen grepen we alles wat gestreept was uit de kleding rekken. Als je zo vaak met gestreepte kleding in je handen staat kun je de opmerking 'Maar je hebt al een gestreept truitje' verwachten, gelukkig is daar een ijzersterk tegenargument op bedacht 'Ja, maar dit streepje heb ik nog niet'. With that being said kwam ik gister dus weer met een gestreept truitje thuis, oeps.

Er zijn twee soorten mensen in deze wereld: mensen die nieuwe kledingitems meteen na aankoop aantrekken en mensen die dat niet doen. Ik hoor wederom bij de eerste groep en zodoende loop ik vandaag rond in mijn nieuwe gestreepte truitje. Wat dat truitje vandaag allemaal gaat beleven? Niet zoveel. Vooral zondag bezigheden, blogjes schrijven, foto's maken, uitgebreid lunchen, huiswerk maken. Die lunch zie je op de bovenstaande foto's voorbij komen. Mijn moeder maakte bij wijze van experiment een soort bladerdeeg pizza met bacon en ui en als toetje een minicake met gesmolten witte chocolade aan de binnenkant (die van mij was lichtelijk ingestort). Dat toetje had ook goed als de volledige maaltijd kunnen dienen want het vulde als een baksteen. 

Hoe was jouw weekend? 

Reacties

Populaire posts