'NACHTSHOOT'






Ik heb zo iemand nodig. Een persoon die opeens roept 'NACHTSHOOT' en vervolgens naar je kamer sprint om je camera te halen. Een persoon waar je dan net zo hysterisch achteraan kan rennen, de dijk mee op kan rennen en in het pikkedonker een paar ontzettend onnodige foto's kan maken. Niet iedereen zal hier behoefte aan hebben maar ik heb zo'n persoon nodig. Want als dit soort dingen gebeuren ben ik het allergelukkigst, word ik hysterisch, krijg ik een enorme energieboost. Dan wil ik voor de rest van de nacht die debiele foto's maken, dan wil ik niets liever dan de hele nacht lachen en stomme ideeën uitvoeren. Gelukkig heb ik zo'n persoon, ik heb mijn beste vriendin Thirza en die doet dat soort dingen. Met plezier. 

Cheers to best friends and to shooting at night. 

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts