AVONTURENDRANG



Ik droeg mijn witte, mega zachte trui weer eens. Ondanks dat ik onwijs veel van dit ding houd draag ik 'm niet veel. Hij geeft onwijs veel pluisjes af aan alles en iedereen en ik ben mensen over het algemeen alleen maar tot last in deze trui. Vandaag was ik zo egoïstisch om 'm toch aan te trekken want het is zulk schijtweer. Ik laat m'n stemming niet zo makkelijk beïnvloeden door het weer maar toen ik vanmorgen voor de vierde keer tegen de wind in zat te trappen was ik het wel even zat. Zomer , sorry voor alles wat ik gezegd heb kom terug aub zsm. 

Speaking of summer, ik droom de laatste tijd steeds meer weg bij plannen voor de komende zomer. We gaan dit jaar roadtrippen door Amerika, ik verheug me hier al jaren op en nu is het 'bijna' zo ver. Maar naast dat heb ik ook gewoon zin om avonturen te beleven, ik heb zin om gekke dingen te doen met vrienden. Om lange nachten wakker te blijven en te praten. Ik heb zin om naar de sterren te staren en watermeloen te eten. Ik heb zin om door het land te toeren, om een dag naar het strand te gaan. Ik heb zin in studieontwijkend gedrag in de zon. Ik heb zin om na 8 uur  over straat te gaan zonder bang te zijn voor verkrachters of kidnappers die zich in het donker van de avond verstoppen. Ik wil gekke spontane dingen doen en om de een of andere reden lijkt dat veel makkelijker in de zomer. Eigenlijk is dat onzin want een zonnestraal meer of minder zou me niet moeten tegen houden om iets geks te doen. Ik vraag me af waar die avonturendrang vandaan komt, misschien omdat ik de lol van herinneringen maken heb ontdekt want dat is één van mijn favoriete dingen om te doen, helemaal als iemand het dan ook nog even vastlegt met een camera (want ik heb ook last van cameradrang).
Wie wil er met mij op avontuur?  


Reacties

Populaire posts