IK DROEG KLEDING

Mijn laptop is inmiddels alweer bijna een week back in the game wat betekent dat ik eindelijk weer foto's gemaakt met mijn spiegelreflex, op m'n blog kan publiceren. Ik heb de hele week mijn outfits gefotografeerd. Je bent immers FashionFleur of je bent het niet en dus vond ik het wel weer tijd voor wat outfits op m'n blog. Valt het je op dat ik een favoriete pose heb? (Hand in je zak, benen gekruist en gaan.) Valt het je op dat ik graag streepjes draag? (Een streepje kan altijd). 

Maandag
Maandag was het tijd voor de inwijding van m'n nieuwe streepje. Of nou ja, niet helemaal. Ik droeg 'm in het weekend ook al maar dat hoeft de rest niet te weten. Eigenlijk wilde ik deze outfit zonder jasje dragen maar ik vergat weer eens het weerbericht te checken voor ik van huis vertrok en dus was het toch iets kouder dan ik dacht. Kan gebeuren. Shirt is van Primark, jasje van H&M en tuinbroek van Pull & Bear. 


Dinsdag
Toen ik dinsdag m'n bed uit rolde was het enige wat ik dacht 'nee, nee, nee'. Het was rotweer en ik wilde gewoon even niet. Ik trok deze rare combi van shirt en trui aan die beide van ZARA komen. Het shirtje is echt al twaalf keer gekrompen in de was omdat m'n moeder steeds vergeet dat er wol in zit. Hij was ooit enigszins oversized maar daar is nog maar weinig van over. Ik droeg mijn oude Nikes eronder waar inmiddels een gat in zit. Met heel veel moeite probeer ik afstand van ze te doen maar ik heb nog weleens een terugval. 


 Woensdag
M'n meest favoriet outfit van de week. Ik hanteer de regel 'als een kledingstuk nieuw is mag het meer dan eenmaal in de week gedragen worden' (dat is een bijzonder niet compacte regel die verre van lekker bekt) en dus droeg ik m'n nieuwe streepje nog een keer. Dit keer met m'n spijkergilet van Costes. Ik weet niet wat het is met dat ding maar ik vind 'm in 9 van de 10 outfits te lomp. Heel soms voelt ie geslaagd, zoals bijvoorbeeld in deze outfit. Daaronder lekker m'n zwarte jeans en Stan Smith's want ik doe niet anders. 


Vrijdag
We slaan donderdag inderdaad over omdat ik misschien een beetje vergeten ben die outfit vast te leggen. Vrijdag was het 30 graden, het zal je vast niet ontgaan zijn. Ik vond het een prachtig excuus om m'n witte zomerjurkje eindelijk eens aan te trekken want die had ik dus nog nooit gedragen en eigenlijk vind ik 'm niet helemaal geschikt voor school. Het was warm, heel warm. Ik heb drie ijsjes op die dag, me nat gezweet bij gym en vervolgens een watergevecht verloren (of eigenlijk was eindstand iedereen zeiknat), dit jurkje was meer dan op z'n plaats. Bovendien was het vrijdag en dan ligt het 'boeit mij het' gehalte nog iets hoger dan normaal. 

Dus, dat droeg ik deze week. Verder spendeer ik m'n tijd aan school want de zomervakantie komt gevaarlijk dichtbij maar voordat ik dat feestje mag vieren moet er nog een heleboel ingeleverd worden. Als ik geen verslagen aan het typen ben spendeer ik m'n tijd waarschijnlijk met Anna Nooshin. Ik heb haar boek On Top gekocht en ik lees 'm het liefst in één keer uit maar dat zit er niet helemaal in. 

Geniet van het weer, groetjes. 


Reacties

Populaire posts