THREE THINGS TAG MAAKT COMEBACK

Wow, hey een tag, dat is al een tijdje geleden. Ik weet niet precies wanneer maar ik heb een paar maanden geleden een soort afkeer voor tags gecreëerd, ik vond ze vaak niet zo boeiend of te afgezaagd maar toen ik deze tag bij onder andere Hester voorbij zag komen begon het toch weer te kriebelen. Want deze tag is erg leuk, volgens mij heb ik ooit in een ver verleden ook al de eerste versie van de three things TAG ingevuld maar je leeft maar een keer dus we doen het gewoon nog een keer, Y to the OLO. 



Drie dingen in mijn tas:
1. Een wanna be RayBan zonnebril want de zon gaat de komende dagen schijnen en een slimme meid is op haar toekomst voorbereid. 
2. Mijn wiskunde boeken omdat wiskunde het enige vak is waarvoor ik trouw mijn huiswerk maak, anders raak ik compleet de draad kwijt en is de toetsweek een nog groter drama dan het al was.
3. Mijn o zo hippe, roze Dopper die veel te veel ruimte in neemt voor de hoeveelheid water die ik er in kan verplaatsen.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek:
1. Hesterly.nl, Hester zit bij mij op school en is mijn redactionele partner in crime bij de schoolkrant, om de een of andere reden vind ik een blog volgen nog veel leuker als je de persoon achter de blog ook echt in real life kent. Dat zorgde ervoor dat ik altijd met veel plezier Hesters blog las en er inmiddels dagelijks te vinden ben. 
2. Annermerel.com, Annemerels blog ontdekte ik ongeveer een jaar geleden via Hester en inmiddels lees ik al een jaar trouw twee keer per dag haar stukjes. Haar stukjes zijn lekker luchtig en ik geniet vooral van de snapshot diaries. Zelfs de hardloop updates interesseren me terwijl ik weinig tot niks met hardlopen heb.
3. Jenniefromtheblog.nl, Jennie heeft een hele vrolijke, gezellige blog. Jennie is ook veel bezig met sporten en schrijft hier regelmatig over. Ik vind het ook leuk om te zien dat ze in Rotterdam woont en ik veel plekken herken in d'r foto's. Helaas ben ik Jennie nog nooit toevallig tegengekomen. 



Drie dingen op mijn bureau:
1. Mijn cactussen en tevens ook mijn beste maten tijdens het maken van huiswerk en tikken van artikeltjes. 
2. Mijn camera, die pak ik er zo vaak bij dat ik geen moeite meer doe om 'm op te bergen en dus ligt ie standaard op m'n bureau.
3. De Grazia met Negin op de cover omdat die zo mooi is. 

Drie dingen die ik eigenlijk zou moeten doen:
1. Slapen, het is al 10 voor 11 zag ik net. Oeps. Dit was niet de bedoeling.
2. Wiskunde, ik heb de afgelopen weken zo weinig motivatie om echt wat aan school te doen. Ik had best wat meer tijd in wiskunde kunnen steken maar het lukt gewoon niet. 
3. Besluiten wat ik morgen aantrek want als ik dat nu niet doe wordt het morgen een zware ochtend.



Drie favoriete sporten:
1. Hockey, natuurlijk. Ik hockey inmiddels al bijna 7 jaar en hoe langer ik er mee bezig ben hoe meer plezier ik er uit ben gaan halen.
2. Snowboarden. Tot een paar weken geleden had ik het nog nooit gedaan maar toen ik het voor het eerst deed was ik meteen verkocht, Het is even vechten de eerste uurtjes maar als je smooth de berg af komt voel je je geweldig.
3. Skiën, want dat heb ik jaren lang gedaan. Ook al begon het een beetje te vervelen (vandaar het snowboard avontuur) ik had er wel veel lol in. Lekker zonder nadenken de berg af sjezen, dikke prima.

Drie favoriete blogpost op mijn eigen blog van de afgelopen tijd:
1. Een klein beetje verliefd, ik was zelf in eerste instantie niet zo razend enthousiast over deze post maar toen een paar van mijn vrienden het lazen en super lief reageerden dacht ik 'ja inderdaad, ik heb hier toch wel heel fijn m'n gevoel onder woorden gebracht'. Ook gewoon een fijne herinnering.
2. FashionFleur1 wordt globetrotter, omdat ik hier heel lekker puur m'n gedachtengang heb uitgeschreven en dat goed lukte. En omdat ik 'globetrotter' zo'n lekker woord vind.
3. These shoes are made for dancing, omdat de foto's bij dit artikel precies zo gelukt zijn als ik ze in m'n hoofd had bedacht (ik weet dat schoenen niet aan je kerstlichtjes horen maar kijk nou hoe leuk).

Drie dingen die ik dit jaar wil doen:
1. Intens genieten van Amerika deze zomer. Ik verheug me er vreselijk op maar ben bang dat het zoveel indruk op me maakt dat het aan me voorbij vliegt. Ik wil van elke seconde genieten en zoveel mogelijk vastleggen. Sowieso wil ik uit deze zomer halen wat er in zit, tijd voor avontuur.
2. Mijn camera goed leren kennen. Ik heb die fijne vriend al een half jaar en wil graag leren om er beter mee om te gaan zodat ik niet meer een half uur sta te kloten met m'n instellingen voor een foto goed lukt.
3. Een polaroid camera bemachtigen want dat lijkt me dus echt de ideale manier om herinneringen vast te leggen.

(Ik bedacht me net dat ik nu praktisch gezien mezelf aan het interviewen ben. Bloggen blijft een rare hobby.) 

Reacties

Populaire posts