THE MORNING AFTER





Het was sleepovertime bij mij thuis. Julia en Veerle stonden gisteravond op m'n stoep voor de wildste sleepover ooit. Nee grapje, zo wild zijn we niet. Ik had me voorgenomen om het hele feest vast te leggen met een paar leuke foto's maar dat schoot me pas weer te binnen rond een uur of 1 's nachts. Mission failed dus. gelukkig ben ik niet zo makkelijk uit het veld te slaan, ik legde dus wel the morning after vast. 'The morning after' klinkt ontzettend alsof we het hele huis op z'n kop hebben gezet en met een gigantische kater wakker werden. Dat viel allemaal reuze mee het bleef vooral bij grappen maken over die zogenaamde kater en wakker worden om half 12. Normaal gesproken word ik nooit om half 12 wakker, het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen, de volgende ochtend ben ik vaak al om 8 uur wakker, ik was dan ook lichtelijk in paniek toen het al half 12 bleek te zijn. Dat ik dit keer wel zo lang uitsliep is misschien ook niet heel gek als je je bedenkt dat we pas rond drie uur sliepen. Wat we dan de hele nacht gedaan hebben? Eten, heel veel eten. Praten, nog veel meer praten. Chai tea latte's drinken (en maken rond middernacht), The script luisteren (het concert is volgende week al!) en in matchende squadshirts ons bed opmaken. 

De volgende ochtend rolden we dus om 12 uur ons bed uit, Veerle had iets meer moeite want die moest nog haar 'roes' uitslapen (zie eerste foto) (dat is dus een grapje). Vervolgens maakten we uitgebreid ontbijt met broodjes, croissants en eitjes. Tijdens onze zoektocht naar beleg kwamen we erachter dat we de vorige avond compleet de appelmoes vergeten waren (er gaat bij ons geen sleepover voorbij zonder appelmoes) en dus werd dat ons 'toetje', als je je ritme toch lekker door elkaar aan het gooien bent doe het dan ook goed. Vervolgens hielden we een supersnelle opruimsessie waarin we in minder dan een halfuur het huis én onszelf vertoonbaar maakten. En dat maakte een einde aan ons avontuur. Inmiddels lig ik alweer in bed, een beginnende verkoudheid plus keelpijn zorgt ervoor dat ik nogal weinig behoefte heb aan iets anders dan een bed en YouTube video's. Het was een heel gezellig weekend maar nu ben ik even op.

Helaas roept mijn wiskunde huiswerk nog m'n naam en moet ik straks voor mezelf koken, first world problems noemen ze dat. 


Reacties

Populaire posts