FASHIONFLEUR1





Misschien valt het je op, misschien niet maar ik heb de url van mijn blog veranderd. Ik was Fashion and me ontzettend zat omdat het toch wel een van de minst zeggende blog namen ooit was. Ooit een keer gekozen omdat ik in al mijn enthousiasme snel iets moest verzinnen en dit toen klonk als een naam waar ik nog wel 5 jaar mee door kon. Daar was ik het dus niet meer helemaal mee eens en daarom veranderde ik gister in een vorm van studieontwijkendgedrag mijn url in fashionfleur1.blogspot.nl. Waarom die naam? Het idee van een andere naam spookte al een tijdje door mijn hoofd maar ik kon niks beters verzinnen dan Fashionfleur1 want dat is ook mijn gebruikersnaam op Twitter en Instagram. Waar die naam ooit eens begon als een grapje is het uitgegroeid tot een ding. Ik word regelmatig aangesproken met 'fashionfleur' of 'ff1', de vrienden van mijn zus noemen me allemaal fashion en ik zie er de humor wel van in. Niet Fashionfleur omdat ik mezelf de meest stijlvolle inwoner van Nederland wil noemen maar gewoon omdat het is wie ik ben en omdat mijn blog is wie ik ben. Lekker makkelijk dus. 

En verder zit ik middenin de toetsweekvoorbereidingen, vandaag heb ik de hele dag als kluizenaar geleefd en alleen maar geleerd. Tussen de bovenstaande foto's zie je een kleine sfeerimpressie (die aansteker ligt daar om mijn boeken in de fik te steken, niet voor de kaarsjes op m'n kamer). Eerder deze week adopteerde ik drie mini-cactussen bij de IKEA en die keken gezellig toe hoe ik ion-formules in mijn hoofd stampte. Zijn ze niet enig? Ik vind ze enig.  
Wens me succes de komende week want ik ga heel hard mijn best doen om voldoendes te halen. Nog even bikkelen en dan vakantie! (Mijn broer en zus zijn op dit moment allebei op wintersport en je hebt geen idee hoe graag ik ook wil, nog even, nog even.)




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts