FASHIONFLEUR1 WORDT GLOBETROTTER




Mijn week in drie woorden: schrijven, schrijven, schrijven. Waar ik vorige week alleen maar in de boeken zat om dingen uit mijn hoofd te leren mag ik nu, de week na de toetsweek, vier verschillende verslagen en PO's inleveren en dus vooral dingen opschrijven. Naast die dingen die docenten over me uitroepen, roep ik ook nog dingen over mezelf uit. Het was immers niet verplicht om de schoolkrant te joinen. Little did I know dat er zoveel werk uit voort zou vloeien. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het super leuk om te doen maar de afgelopen twee weken waren wel een beetje gekkenhuis. Nou stonden er ook twee deadlines gepland dus zo gek is dat niet. Ik schrijf dit in een moment van pure frustratie, de afgelopen twee uur ben ik bezig geweest met een opdracht voor Duits waar ik bar weinig van kon maken. Na heel veel gekloot met internet wat niet werkte en Duitse woorden die me niet bekend voor kwamen heb ik zojuist besloten om het zaakje gewoon uit te printen en mezelf demonstratief op m'n bed te installeren met een bak appeltaart yoghurt (best shit you'll ever eat). Eindelijk tijd om een blogje te schrijven want daar is de afgelopen weken nog minder van gekomen dan mijn voornemen om meer water te drinken.

Oké, heel veel schrijven dus, verder nog iets? Ja zeker, in mijn hoofd ben ik nu heel veel bezig met de geplande vakanties. Volgende week vertrek ik naar Oostenrijk voor een week wintersport maar naast dat ben ik ook al bezig met de zomervakantie (oeps, te vroeg? Ja, te vroeg). Vanmiddag had ik een afspraak bij het stadskantoor om een paspoort aan te vragen. Je hebt geen idee hoe cool ik me voelde omdat ik een paspoort aan moest vragen, ik voel me een echte globetrotter voor ik überhaupt aan m'n avontuur begonnen ben. Dat dat paspoort aanvragen op een mislukking uitliep omdat we het paspoort van mijn vader, wat blijkbaar ook nodig was, niet bij ons hadden laten we achterwege. Ik ga de wereld verkennen woehoe (niet helemaal waar (laat me nou even)).

Ik ben een beetje druk in m'n hoofd merk ik, ik heb zoveel gedaan en ik moet nog zoveel doen de komende en afgelopen week, ik verlang echt naar een weekje vakantie. Ik was zelfs zo druk dat ik nauwelijks tijd had mijn Friends verslaving te onderhouden of m'n camera aan te raken (daarom hierboven drie oude foto's waarop ik heel hard lach, want ik werd er wel vrolijk van en lachen doe ik heel veel). Als ik dan na een productieve dag in bed lig heb ik altijd nog een beetje energie over en wil mijn hoofd niet gaan slapen dan gaan mijn gedachten rondjes rennen, dingen plannen, to-do lists maken, gebeurtenissen herbeleven, enzovoorts.  Maar ik mag absoluut niet klagen. sowieso vind ik het altijd een beetje misplaatst als mensen van mijn leeftijd zeggen dat ze het 'druk' hebben omdat wij volgens mij nog geen idee hebben wat écht druk zijn is. Ik doe de meeste dingen met plezier (behalve dat verdraaide Duits) en dus blijf ik nog lekker rondrennen.

Oh ja, en muziek. Ik luister meer muziek dan ooit en dat is heerlijk totdat hetzelfde liedje drie dagen in je hoofd blijft hangen. Het is niet erg stimulerend voor je nachtrust, al helemaal niet als de tekst aansluit op je gedachtes en m'n gedachtes dus nog harder rondjes gaan rennen.

Oké, oké, oké tot zover mijn ADHD-momentje op het internet, ik had het even nodig merk ik.
Hopelijk tot snel.
Over en sluiten. 

Reacties

Populaire posts